Är man knäpp eller?

Innan jag fixade med nya cdn så var jag ut på rekognosceringsrunda.
Knäpp som man är...

... Eller egentligen kanske jag är smart.

Jag har inte bestämt mig än, men jag var i alla fall iväg och kollade om biljäveln var oskadd och det var den (Typiskt! Kunde inte någon ha snott den! Fast det är väl kanske svårt när den inte går att starta...), samt så kollade jag upp hur påfarten till motorvägen bakom Coop ser ut. Eller i alla fall så gott det gick. Om jag har fattat det rätt så är det bara rondeller på vägen dit, alltså jag behöver kanske inte stanna alls samt att jag tror att påfarten ligger på samma sida som mitt körfält ergo jag behöver inte stanna för att släppa förbi mötande trafik = större chans att komma upp på motorvägen innan bilen hinner krångla = större chans att komma hem!

Jag oroar mig dock för när jag måste stanna och tanka... Det tänker jag vänta med så länge som möjligt så jag kan bli hämtad om det skulle vara så att den kinkar sig eller att den kanske ställt in alla jäkla inställningar och fungerar som den ska by then.

Elin är i alla fall snäll och tänker skjutsa mig, katterna, väskan och batteriet till bilen så jag får en rimlig chans att komma ut ur Skara :) För det kommer vara det svåraste, väl uppe på motorvägen kommer det att bli lättare.

Jag håller verkligen tummarna! Jag kan ju lätt erkänna att det här kommer vara mycket läskigare än redovisningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0