Arvtagaren

Ibland är det bra att få "skräpmail" ifrån företag ^^
Fick mitt vanliga nyhetsbrev ifrån Bokus och den här gången hade de något viktigt att meddela. Den fjärde boken i serien om Eragon har precis släppts! Så den har jag beställt nu ;)




Jag vet inte varför, men många författare som jag läser böcker utav verkar släppa uppföljare just nu... Det känns som om det kommer ut nya böcker som jag vill ha hela tiden ^^ I like it! Nu tror jag dock att det kommer vara lugnt ett tag eftersom jag nyligen köpt de senaste uppföljarna. Jag kan dock alltid köpa lite fler Julia Quinn-böcker om min bokhög skulle ta slut. Hon hade ju hunnit skriva en del böcker innan jag upptäckte henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0