Då satt man i Skara igen

Japp, då var man tillbaka i Skara igen.
Eller det var jag ju redan igår vid halv fem-tiden, men ni förstår vad jag menar ;)

Igår så åkte jag, mamma och kissarna till Skara med bilen full-lastad med mina grejer. Det tog ca 3 timmar och 20 minuter :) När vi kom fram så lastade vi ur och sedan åkte vi och storhandlade på Coop och handlade med oss mat hem från Davinci.
Efter att vi packat in maten och ätit så kollade vi på Så mycket bättre och så packade jag upp allt. Sedan låg vi och läste en stund innan vi la oss.

Idag har vi handlat på ÖoB, tagit det lugnt, läst och så lagade jag middag alldeles nyss. Just nu sitter mamma och tittar på hästhoppning och jag sitter vid datorn.
Sedan har jag tänkt försöka få med mamma ut på powerwalk, får se om jag lyckas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0