Dagen

Idag har jag:
  • Suttit i skolan mellan 9.00 och 17.00 - Haft introduktion till kursen, lämnat in VFU-arbetet, pratat om praktiken och haft föreläsning
  • Ätit god middag som mamma lagat :)
  • Läst ett kapitel om akutvård av häst i min Equine Veterinary Nursing Manual inför en av morgondagens föreläsningar/lektioner
  • Läst dagens föreläsningsmaterial
  • Suttit vid datorn, fixat med utskrifter och bloggat
  • Letat upp en artikel till mitt arbete inför första seminariumet 21/11
  • Tittat på Halv åtta hos mig med mamma
  • Slagit in Levis present som kom idag
  • Druckit té med mamma
Man hann med en hel del idag alla fall ;) Nu ska jag klippa katternas klor, borsta deras tänder och fixa mig själv inför sängen. Imorgon blir det 7 timmar föreläsning igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0