Dagens skola

Idag har vi haft schemalagt i skolan mellan 9 och 16 :)

På förmiddagen hade vi repetitionsföreläsning om Funktionell anatomi :) Vår föreläsare är grym så det var kul! Det känns bra också att man kommer ihåg så pass mycket som man gör ^^ Ibland är det bra att ha egna muskelproblem också, för då kommer man i alla fall ihåg de musklerna lite bättre ;)

Sedan var jag hem och åt lunch och hämtade katterna för de skulle vara med på palpationsövning på KTC. Det gick bra. Det var mina missar samt Moas missar Messi och Forlán. Tisse gillade dem, men de gillade inte Tisse ^^ Haha. Det är så roligt att se mina knäppkatt in action!
Han är verkligen inte som alla andra... Han förstår verkligen inte hur en katt borde uttrycka sig. Han sprang direkt fram till de andra katterna, som han aldrig träffat förr och skulle hälsa. Precis som en hund och sedan när de fräser åt honom så förstår han ingenting utan sitter kvar och vill fortfarande hälsa... Snutten min ♥ Han var i alla fall bara med lite och blev klämd och känd på. Han var snäll, snäppet snällare än Theo, men han kunde ju inte stå still för fem öre! Så han fick vara provdocka för några benknölar då och då (eftersom han var magrast i rummet) och sedan så fick Theo stå ut med resten. Theo var duktig tyckte vår lärare Anna och det tyckte jag med!



Min älskade knäppkatt som ingen misse tyckte om ^^

Sedan har jag beställt en bok till projektarbetet. Den var tydligen obligatorisk, så det var väl bara att skaffa den liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0