Djursjukskötarjackan

Nu har jag fått ta kontakt med Vänerbrodyr igen och jag hoppas att det inte blir så krångligt den här gången...
Det är så att min jackas dragkedja har börjat lossna från kragen (sedan i våras någon gång) och jag vet att det var någon i klassen som hade det problemet direkt när de fick sin jacka i vintras. Det är ett fabrikationsfel på jackan den här gången och inte fel på trycket, men det säger ju inte att det kommer bli lättare eller att det inte kommer bli problem med trycket när jag får en ny (om jag får en ny, det andra företaget kanske vägrar ersätta min jacka bara för det...)

Så nu väntar jag bara på svar ifrån det andra företaget som Vänerbrodyr skulle höra av sig till. När de svarat skulle jag få svar ifrån Paula och så får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0