Faiiiiiiiluuuuuure

Japp, ett riktigt misslyckande blev det idag...
Jag tog ett steg framåt och flera tillbaka.

Batteriet är tillbaka i vardagsrummet igen efter en inte så lång tur längdmässigt, men gud vilken tid det tog att ta sig den biten! Dessutom så tog sig inte skitbilen fram för egen maskin hela vägen...

Det är tur att man har bra vänner med bil som kan tänka sig att komma och hämta upp en ^^ Även tur att de har vänner med sig som bogserat förut ;) Så ett stort tack till Elin och Stina för fin assistans!

Det är dessutom första gången det gått så illa att jag blivit tvungen att bli bogserad >.< Men det kunde gått mer illa för jag kunde ha blivit påkörd i korsningen där den dog (eftersom jag precis hann över innan den där bilen kom) eller kört rakt ut på åkern (eftersom det var svårt att svänga utan styrservo och svårt att bromsa utan bromsservo i 50 km/h)... Så det kunde ju gått värre. Jag får väl se det så, så kanske man känner sig lite bättre -.-

Tyvärr så står bilen numera vid Coop. Där känner den sig väl hemma nu... Så det kommer ta längre tid att ta batteriet dit samt att det kan bli jobbigt att komma iväg på fredag eftersom jag först måste få hem bilen utan att den dör, antingen stänga av den och hoppas att den startar igen eller ha den igång och hoppas att den inte dör innan jag fått dit katterna och väska, samt ta mig ur Skara och hela vägen hem utan att den för >.<
Jag vet inte hur det ska gå till...

Jag kan ju inte direkt säga att jag blev på bättre humör när Tisse just bet sönder ett lock till en matlåda...
Suck! Det är en riktig pissdag idag...

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du har åtminstone skrivit klart seminariet! Det är ett stort plus, själv sitter jag och kämpar för få ihop allt på ett bra sätt. <3

2011-11-22 @ 15:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0