Första officiella jobberbjudandet

Idag har jag fått det första officiella erbjudandet om jobb.
Typ 7 månader innan jag ens är färdig...

Det var UDS Häst som hörde av sig via mail. De har tydligen provat att ringa, men jag har trott att de är de där jäkla telefonförsäljarna från Uppsala som ringer mig stup i kvarten, så jag har inte svarat.
De erbjöd mig ett 6 månaders vikariat till att börja med, som typ provanställning, som skulle starta så snart jag kunde efter att jag slutat i Skara.

Jag mailade tillbaka och frågade om lite mer info såsom vilken avdelning jag skulle jobba på, tjänstgöringsgrad, jobbtider, tänkbar lön etc. Så får vi se vad som händer och sker ^^

Det känns bra att vara eftertraktad i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0