Kvällen

Efter att jag pratat med Tina så var jag och mamma till Jula-huset. Katterna behövde mat ;) Så jag köpte 10 kg foder, på det fick jag 5 % studentrabatt och en fodertunna ^^ Najs!
Så nu står det 10 kg kattmat i min ena garderob (för Tisse kunde inte låta bli att bita på fodertunnan eftersom det luktade mat om den >.< Jag är väldigt rädd att han till slut skulle ta sig in i den och föräta sig sådär som hästar kan göra om de kommer in i foderkammaren...)

Sedan var vi till Restaurang och pizzeria Viktoria och åt middag. Jag åt Black and White med pommes och mamma åt Husets Schnitzel ^^ Gott!
Efter det har vi tittat på veckofinalen av "Halv åtta hos mig" och mamma har tittat på Robinsson-finalen medan jag badat, bloggat och läst lite i min "Small Animal Emergency and Critical Care".

Nu ska vi väl göra oss i ordning för sängen och lägga oss och läsa.
Imorgon åker mamma hem och jag måste gå på nästa del av den tråkiga PBL-föreläsningen innan jag kommer hem till en lägenhet med endast katter :( Man får väl trösta sig med att det i alla fall är helg... Men jag kan ju säga att jag inte vet om helg innebar något roligare än vardag... På vardagar har man ju i alla fall något att gå till i Skara, skolan. Aja, jag får i alla fall sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0