Ledig

Det är skönt att vara ledig, men samtidigt måste jag erkänna att det kan vara lite tråkigt också...
Jag blir alltid sådär rastlös och vill ha något att göra hela tiden!

Det är alltså lite jobbigt när jag inte har en massa och göra, och än så länge har jag inte gjort så mycket. Känns det som i alla fall...

Än så länge så har jag gjort följande:

Måndag: Besökt frissan, Ätit på Pizza Hut med mamma och pappa, Strosat runt på Outlet, Handlat mat med mamma, Läst (Läste ut Passion),Gått på powerwalk, Suttit vid datan.

Tisdag: Läst, Varit till centrum med mamma och handlat och postat paket, Träffat Linda, Tränat Medelpass på Friskis med mamma, Tittat på House med Levi, Suttit vid datan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0