Min katt är... speciell

Man kan säga att båda mina katter är speciella, men på olika vis.
Det är lite jobbigt bara när min missa måste använda sina specialiteter på ett negativt vis...

Typ som just nu när hon envist vägrar äta under perioder >.< För envis det är hon och hon ger sig inte i första taget! Det är jobbigt när man känner att hon struntar i maten fast man trugar och försöker att mata. Jag vet dessutom att det inte är maten det är fel då hon ätit den hemma i Jakobsberg med glupande aptit och inte brytt sig... Men i Skara är det inget kul med mat... Förstår henne dock på den punkten. Mat är inget kul i Skara tycker jag, men jag är människa och ser ett nöje i att äta med andra. Det gör inte katter! Aja, jag får truga på, katten måste ju äta. Det är i och för sig bra om hon går ner lite eftersom jag ändå tänkt få henne att gå ner lite, men det ska ju gärna gå att mata katten utan problem...



Theodora min fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0