Nu stänger jag ner för dagen

Ja, nu stänger jag ner för dagen :)
Känner mig rätt nöjd än så länge faktiskt.

Jag har skrivit på en hel del nu och fått ihop 1 ½ sida av max 3. Jag har hunnit skriva om blodtransfusionens eventuella komplikationer, smärtlindring, vidare utredning och bandage :)

Jag har fått ihop 3 vetenskapliga artiklar och 4 böcker än så länge ^^ Så det fungerar bra det med för tillfället. Just nu behövs det bara en artikel till så är i alla fall det avklarat (man måste ha minst fyra vetenskapliga artiklar som källor för betyg 5).

Så det får räcka för idag :) Jag har ju hela tisdag, onsdag, torsdag och fredag (mellan 12 och 24) på mig att bli färdig och jag måste ju ha något att göra resten av tiden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0