Puh!

Idag har jag tagit det lugnt efter skolan.
Jag kände verkligen inte för att plugga och det var ju inte precis superdupernödvändigt, så då tog jag det lugnt istället.

Att jag inte kände för att plugga är för att jag varit stressad över... Ja det har nog alla listat ut vad det är som gör mig till ett nervvrak för tillfället och även under perioder tidigare i Skara. Jag behöver inte nämna "den" vid "namn" längre tycker jag >.< Jag försöker att glömma dessa perioder med "den".
I alla fall så är "den" på en bättre plats nu, men inte helt där jag vill ha "den" (som är så långt bort som möjligt, helst hemma, där "den" har det bättre och inte ger mig problem hela tiden). "Den" står i alla fall på avsedd plats nu vilket är så bra det kan bli för tillfället.

Nu ska jag kolla vidare på tv och efter House kanske jag ska lägga mig i sängen och läsa i min rehabiliteringsbok, men vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0