Rehab

Idag påbörjades en ny kurs i skolan :)
En andra rehab-kurs var det ;)

Vi fick den goda nyheten att det inte blir någon skriftlig tenta utan bara ett inlämningsarbete som ska jobbas med jämns med kursen på torsdagar och fredagar då vi är schemafria. Yay! På torsdagar och fredagar har vi även tid till inläsning och ett obligatoriskt studiebesök.
Jag mailade just iväg en förfrågan till Hundfyren i Vällingby, så får vi se vad de svarar :) Jag har nog tänkt försöka trycka in det på jullovet någon gång eftersom det inte var planerat att jag skulle hem något mer innan jul, men vi får se. Jag kanske får ändra i planeringen ;) Skulle inte de ha möjlighet har jag tänkt höra av mig till Anna Holmgren på Hundkuranten som håller hus på Arninge Djurklinik och Södra Djursjukhuset.

Nu ska jag gå och lägga mig i badet och läsa lite osteologi och muskellära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0