Samtal

Har idag, efter 7 timmar i skolan >.<, pratat med Tina från Västerort.
De hade ingen självklar ledig tjänst, men ville jättegärna ha dit mig. De har inte nöjligthet att "skrapa fram en plats" såsom UDS pga att de är så pass små och inte har den ekonomin. Det de kunde erbjuda mig på rak arm är ett självklart sommarjobb som antagligen (med 99 % säkerhet) skulle övergå i ett mammaledighetsvikariat. Tina kunde dock inte lova mer just nu.
Vi diskuterade även lite mer, men jag orkar inte delge allt här :)
Hon ville att jag, när jag fått reda på mer från UDS, skulle höra av mig så fick vi diskutera då och så får vi se.

Det var trevligt att prata med henne och det var inte så farligt som jag trodde att prata jobb, lön och så vidare med henne. Vi får väl se vad som händer och sker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0