Skolan idag då

Ja, om man skulle berätta om skoldagen innan man slänger sig i badet kanske :)

Idag hade vi föreläsning om föl, reproduktion och pediatrik. Den började klockan 8 och höll på till 15 med en lunchpaus på 1 & ½ timma. Det var intressant och hon tvingade oss att tänka (oh no! ^^) genom att ställa frågor på vad hon berättat och genom att vi fick resonera kring fall som kunde lida utav något hon tagit upp (eller inte...).
När jag kom hem så renskrev jag sedan det som jag skrivit i blocket då hon hade en del material som vi inte fick ut. Det gick bra och tog inte så värst lång tid idag :) Det var ju inte så mycket för en gångs skull. Jag undrar dock fortfarande när vi ska få föreläsningsmaterialet från i tisdags så att jag kan skriva över mina anteckningar från blocket på dem... Det skulle vara skönt att ha det gjort innan jag ska börja med seminarieuppgiften inför fredag.

Vi fick förresten ut den seminarieuppgiften idag :)
Jag ska ta hand om Laboradortiken Labolina som har varit med om en olycka och skadat sitt framben. Det blir nog bra, men den uppgiften och annat skolarbete tänker jag glömma nu och hoppa ner i badet. Sedan ska jag njuta av min bok ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0