Skolmorgonen so far

Jag gick upp 8.45, fixade lite med tvätten och så och satte mig sedan vid datorn.

Väl där har jag fixat med en massa Rehabkurspapper som jag sparat ner i mappar på datorn, raderat gamla versioner, skrivit ut och kollat igenom.
Sedan har jag läst igenom Levis kommentarer på mitt arbete och ändrat lite saker och nu ska jag läsa igenom det igen så det inte blir något knas nu när jag ändrat ;)
Igår började jag även på min powerpoint som jag ska använda på redovisningen på fredag, så den ska jag fortsätta på idag.

Jag ska även röja upp på skrivbordet >.< Det blir alltid så snyggt och överbelamrat när man ska skriva sådant här ;)



Böcker på böcker ^^

Nu blir det till att fortsätta!
Ska tvätta vid 12 också ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0