Bilen

Har varit med upp till garaget med familjen nu på kvällen.
Felsökte bilen och städade den.

Det kan jag i alla fall, så det var vad jag gjorde. Dammsög hela bilen invändigt, till och med bagageutrymmet och där reservhjulet ligger. Sedan tvättade jag alla gummimattor och två plastgrejer ur bagageutrymmet. Ska fortsätta imorrn också. Förhoppningsvis ska jag skaffa två plastbackar/-lådor också till bagageutrymmet och organisera där bak. Just nu ligger det mesta inslängt bara eftersom pappa har hållt på med antennen där bak. Det skadar ju inte att få det lite extra snyggt ;)
Jag lämnar mekandet till de som kan det och håller mig till det jag kan ;)

Nu ska jag gå och bada av mig garagesmutsen ;) Sedan blir det sängen, för imorrn bitti ska jag rida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0