Förfrågan om jobb i jul

Fick mail ifrån Tina på Västerort förut idag :)
Hon frågade om jag ville jobba något i jul och jag sa att det ville jag ^^ Jag vet bara inte hur mycket jag är möjlig att jobba...
Vi har ju så kort lov enligt nuvarande schema, men samtidigt ser schemat konstigt ut... Vi slutar 22/12 klockan 16.00 och börjar igen 2/1 klockan 9.00... Men samtidigt står det bara "Lektion Rehab på måndagen, sedan är det två omtentatillfällensdagar tisdag och onsdag, sedan står det "Lektion Rehab" på torsdagen och på fredagen är det blankt... Så jag har mailat kursansvarig för att fråga om vi ska vara i Skara den veckan. Det brukar ju stå vad lektionen/föreläsningen handlar om, inte bara stå lektion i Rehab liksom...

Så jag meddelade Tina att jag än så länge, vad jag vet, kunde erbjuda mina tjänster mellan 23 och 31 och att jag skulle höra med kursansvarige och höra av mig med mer info när jag fått svar därifrån ;)
Najs att bli tillfrågad, samt att kanske få ihop lite extrapengar.

Nää, nu ska jag umgås lite med Levi innan det är dags för sängen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pappa blev jättenöjd:)

2011-10-13 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0