Katter kan också lära sig trick ^^

Tisse är duktig på lära sig tricks ^^
Det är så roligt att han verkligen vill försöka lära sig saker också, men vad man gör man inte för lite mat? ;)

Han kan:
  • Kom
  • Sitt
  • Vacker tass
  • Hoppa upp och ställa sig på bakbenen mot mitt lår och lägga tassen i min hand ^^
Dessutom kan han med sina matbollar, matlådor och andra matgrejer som är lite småkluriga att få ur mat ur, samt så kan han hoppa och fånga maten med tassarna.

Just nu funderar jag på vad jag ska lära honom härnäst... Det ska ju vara något som är någorlunda naturligt för honom att göra också, då blir det ju lättare. Till exempel att lägga sig eller rulla runt känns inte riktigt som en kattgrej...



Vacker tass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0