Massage och Yoga

Var på massage idag :)

Min massageterapeut, Jouni, var på SLU för att han har andra kunder där och undrade om jag inte ville komma förbi mellan 11 och 14 då han inte hade något inbokat, så skulle jag få rabatt.

Jag fick en lucka där innan 13, så jag gick dit. Jag fick behandlingen gratis ^^ Najs! Den här gången masserade han på nyckelbenspartiet och axlarna, samt högerarmen. Så nu hoppas jag att det släpper lite mer.

Var på yoga nu på kvällen :) Det var avslappnande, men inte så jobbigt. Jag tycker nog bättre om vanlig träning ;) Så det får det nog bli nästa gång. Det var i alla fall bra för jag blev lugnare efter att ha förbannat allt vad telefoner heter hela kvällen innan... Men nu ska jag gå och bada, sedan blir det Grey's anatomy (Säsongsstart!) och True Blood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0