NOOOOO!!!

Igår kväll, när jag gått och lagt mig, kom lillebror in i rummet och meddelade det hemska...

WESTLIFE SKA SPLITTRAS! :'-(

De ska, efter 14 år, gå skilda vägar... WHY!?
Eller alltså, jag kan väl förstå varför också, men ändå! Måste de verkligen sluta? De har ju hållt ihop längre än de andra värdelösa pojkbanden och har enligt mig hållt kvalitén hela vägen.

Jag vill inte :'-(





Inga fler skivor att se framemot efter deras sista Greatest hits som släpps nu i November (21a) :'-( De har ju släppt en skiva/år sedan 98 (förutom 2008)! Vad ska jag nu se framemot?

Jag hoppas nu och lever på hoppet att Shane släpper solo-album! Annars blir jag riktigt ledsen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0