Träff med mina favvisar

Jag och mamma var ut på en promenad här på eftermiddagen.
Vi passade då på att gå bort till Säby, där vi red förut, och hälsa på hästarna.

Comedy stod ensam i en hage. Antagligen skadad igen då eftersom han inte gick med de andra som vanligt... Så vi hälsade på honom först. Han är så söt. Saknar min favvis ♥
Sedan hälsade vi på Påsen, Robinsson och Felicia ♥ Hon är så liten mitt lilla hjärta :) Hon kändes inte så liten när jag red KM på henne 2007, och jag har inte växt sedan dess...



Söthästen ♥

Kommentarer
Postat av: pazzion@soclog

Haha^^ Det handlar inte om att "våga", utan att om jag inte haft möjlighet att fixa med de innan och att jag vill inte släppa ifrån mig de bilderna utan att jag har fått göra det lilla (men ändå viktiga) post-arbetet för att det ska bli så bra som jag bara kan få det!



Blev du nöjd då?

2011-10-02 @ 18:10:46
URL: http://pazzion.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0