Trevlig lördag :)

Min lördag började som mina andra lördagar nu för tiden :)
Jag och mamma var till I-M och red ^^ Det gick bra! Hon tyckte att jag fick med bakbenen mycket bra igår och att Renaissance gick mycket fint :)
Sedan åt vi frukost ute i solen medan vi tittade på de andra som hade hopplektion. Mycket mysigt!

Efter det var jag hem och duschade och klädde på mig och sedan begav jag mig in till stan för att möta upp Anna :)
Vi pratade, promenerade, gick i affärer och åt på Mongolisk restaurang :) Jag åt fyra små rätter ^^ Ovanligt va? ;) Jag hittade även en liten väska på Belle som fick följa med mig hem. Åkte hem vid halv fem ungefär :)

På hemvägen gick jag förbi affären och köpte grejer till en efterrätt.
Till middag fick vi schnitzel och potatisgratäng och Becca gjorde oss sällskap :) Sedan gjorde jag och Becca blåbärspaj med grädde och glass. Mums! Den åt vi när vi tittade på Pirates of the Caribbean 4 med mamma och pappa. Den var bra. Becca åkte hem vid lite efter 23 och då la jag mig och läste till 00.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0