UDS Hästklinik - Dag 44

Idag har jag varit på röntgen och jobbat 8.00-16.30.
Jag har gått med Marita (Tekniker).

Idag hade vi möte med vår handledare Jennie och pratade lite. Hon tyckte att vi skött oss bra ^^ Vilken tur! Vi lämnade även in våra utvärderingar och fick våra närvarointyg iskrivna. Hon skulle även posta dem idag ;) Jag har även min originalutvärdering sparad i VFU-pärmen så jag kan lämna in den 7/11. Momentlistan är också ifylld på så många ställen som möjligt och ska in i pärmen efter imorgon och arbetet är i princip färdigt. Jag ska bara läsa igenom det en sista gång nästa vecka så jag inte skrivit fel någonstans och missat det :) Levi läste ju igenom det i måndags kväll och jag gjorde lite ändringar i tisdags. Jag tog till exempel bort alla "man" som jag skrivit... Det var några stycken ^^ Haha

Jag har:
  • Skrivit in patienter i datorn
  • Valt projektioner
  • Ställt in apparaten
  • Assisterat vid röntgen
Jag har sett:
  • Röntgen av extremiteter - Haser, metatarsalben, kotor, kotleder, kornben, kronleder, hovben, hovleder, strålben, kotsenben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0