Vecka 7 av 10

Nu har jag bara en vecka kvar på operation och sedan är det dags för röntgen.
Det går så fort!

v.35 - Polikliniken 4 dagar och ambulansen 1 dag
v.36 - 4 dagar på polikliniken och korta besök om en halv dag vardera på operation och stationärvårdsavdelningen
v.37 - 1 dag med ambulansen, 2 kvällar jour och 2 dagar på stationärvårdsavdelningen
v.38 - 5 dagar på stationärvårdsavdelningen
v.39 - 4 ½ dag på stationärvårdsavdelningen och ½ dag på operation
v.40 - 3 ½ dag på operationsavdelningen och 1 ½ dag på Klinisk kemi
v.41 - 5 dagar på operationsavdelningen
v.42 - Operationsavdelningen
v.43 - Röntgen
v.44 - Tid för skrivande av inlämningsarbete

Nu ska jag fixa färdigt här vid datan, sedan ska jag bege mig upp till garaget en snabbis och felsöka bilen åt pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0