Vecka 9 av 10

Nu är jag färdig med min hästpraktik!
Tänk vad fort det gått och tänk vad mycket man lärt sig ^^

45 dagar hästpraktik har bara sprungit iväg och nu är man redan färdig med all praktik under utbildningen. Nu är det bara en del teori kvar innan jag är färdig legitimerad Djursjukskötare från och med 1/6 2012! Men jag tror den resterande tiden kommer att gå fort också ^^ För så långt är det faktiskt inte kvar nu! Jag måste dock genomleva en period till i Skara först. Jag trivs bättre här...

v.35 - Polikliniken 4 dagar och ambulansen 1 dag
v.36 - 4 dagar på polikliniken och korta besök om en halv dag vardera på operation och stationärvårdsavdelningen
v.37 - 1 dag med ambulansen, 2 kvällar jour och 2 dagar på stationärvårdsavdelningen
v.38 - 5 dagar på stationärvårdsavdelningen
v.39 - 4 ½ dag på stationärvårdsavdelningen och ½ dag på operation
v.40 - 3 ½ dag på operationsavdelningen och 1 ½ dag på Klinisk kemi
v.41 - 5 dagar på operationsavdelningen
v.42 - 5 dagar på operationsavdelningen
v.43 - 5 dagar på röntgen
v.44 - Tid för skrivande av inlämningsarbete

Kommentarer
Postat av: Anna

Men i Skara kommer ju även jag, din HTC-buddy, finnas! :D

2011-10-29 @ 10:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0