VFU-arbetet

Nu har jag nog skrivit färdigt om anestesin också :)

Så nu har jag skrivit om:
  • Hygien
  • Journalföring och dokumentation
  • Teknik vid provtagning
  • Teknik vid anestesi och operationssalsrutiner
Det känns bra att ha gjort det jobbigaste färdigt nu :) Nu är det ju mest finslipning, små justeringar, korrekturläsning etc. kvar. Det känns som om man blir färdig i tid den här gången också ;) Ska bli skönt att kunna vara lite ledig den sista veckan innan man åker tillbaka till Skara istället för att sitta med det här då.

Idag har jag har även:
  • Fixat med referenslistan, numrerat den och satt rätt nummer inom parenteser efter varje fakta från respektive källa.
  • Fixat sidnumrering.
  • Fixat med framsidan så den innehåller rätt information.
  • Skrivit ner fler nyckelord.
  • Kollat igenom inledningen.
Det jag har kvar är:
  • Ett abstract
  • Korrekturläsning och finsliping
  • Rätt sidnummer i innehållsförteckningen
  • Finjustera dispositionen
Nu ska jag fixa lite innan det är dags att bege sig till Uppsala igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0