VFU-arbetet

Sitter just nu hos Levi och ska stänga ner verksamheten för dagen.
Har skrivit lite om "lämplig teknik vid provtagning". Jag började idag med att skriva om hur de gör på min praktikplats. Det får räcka för idag tycker jag :) Jag har även fixat med framsidan så den innehåller rätt information och lagt in alla överskrifter/rubriker i innehållsförteckningen, så allt finns med där när det är dags att skriva in rätt siffror.
Sedan när jag fortsätter ska jag bara få in lite fina vetenskapliga källor som stödjer mina åsikter som jag också ska skriva senare :) Men som sagt så får det bli en annan dag!

Det jag har beskrivit är:
  • Blodprovstagning
  • Avföringsprov
  • Urinprov
  • Bukpunktat
Det är dessa prover som jag fått se än länge :) Jag tror även att jag ska nöja mig med dessa ;) Jag har ju inte hur mycket plats som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0