Kurslitteratur till DOVIS III

Nu har jag beställt kurslitteratur till DOVIS III-kursen :)

Det blev:
  • Small animal emergency and critical care: for veterinary technicians
  • Equine Veterinary Nursing Manual
  • BSAVA Manual Of Canine And Feline Advanced Veterinary Nursing
  • Equine emergencies : treatment and procedures
  • Equine wound management
Det var även några som jag redan hade:
  • Wound management in small animals. A practical guide for veterinary nurses and technicians
  • BSAVA Textbook of Veterinary Nursing
Nu borde det inte bli några problem med att få dem i tid till kursen i alla fall! För det första så är de beställda från Bokus och CDON (och inte Lycknis) så de borde leverera dem enligt vad som stod på sidan (inom 5-8 dagar + 3 dagars frakt) samt att det är mycket långt kvar tills kursen börjar. Så det borde inte bli några problem... men man vet ju aldrig. Så jag tar inte ut något i förskott ;)

Jag tycker dock att de kan lägga upp en litteraturlista till Rehab 2 snart också, så man hinner få hem eventuella böcker till den också. För den börjar ju tidigare än DOVIS III.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0