Min lördag

Igår så var jag först med mamma ut till I-M och red :)
Det var kul och det gick bra tycker ^^ Jag red på lilla Renaissance igen och mamma på Gina.

Sedan så var jag, mamma och pappa iväg först till Lövsta på en liten tur och sedan var vi till Ängsjö och fikade :) Jag drack Trocadero och åt vaniljbulle och apelsinkaka.



Vaniljbulle, apelsinkaka och Trocadero


Efter fikat var jag och Levi och handlade, sedan lagade vi hamburgare till middag och äppelpaj med hemmagjord vaniljsås till efterrätt hemma hos han och hans föräldrar.



Egengjord hamburgare med egengjord hamburgerdressing, mozzarella, tomat, rödlök, rostad lök, bacon och basilika/spansk peppar-dressing




Egengjord äppelpaj som vi åt tillsammans med egengjord vaniljsås


Efter middagen tittade vi på Thor :) Den var rätt bra, men jag tycker inte om att de gjort den Nordiska mytologin så rymdaktig :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0