Projektarbete - DO0040

Idag har jag så smått börjat att skriva på projektarbetet i VFU2-kursen.
Jag hade ju redan lagt upp en mall, så idag började jag fylla på den.

Jag har än så länge skrivit lite på en inledning och skrivit om ett kursmål, hygien. Till det har jag än så länge använt 2 källor som jag hoppas är "vetenskapliga" nog... De är ju i alla fall faktagranskade.
Det känns rätt bra och jag är nog någorlunda färdig med hygien-kursmålet. Det ska såklart filas på och korrekturläsas och så men grunden är nog färdig :)

Nu ska jag dock ta och sluta för dagen och ta mig ett bad ;) Det känns i alla fall bra att ha börjat och känt lite på uppgiften!

Ikväll ska jag till massageterapeuten igen. Det ska bli skönt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0