Ridning

Sitter just nu duschad och påklädd efter en tur ut till I-M med mamma :)
Red vid 9 och det var kul, men sned är jag! Måste arbeta lite på det ^^ Efteråt åt vi frukost medan vi tittade på några andra som red.

Mycket mysig lördagsmorgon ;) Som när jag var mindre och red på lördadsmorgonar med Freddan, Jossan, Jocke och Andrea. Då fikade vi alltid efteråt på cafét vid stallet. Jag åt alltid äppelpaj med vaniljsås och drack läsk ^^ Det var länge sedan nu...
Favoritponnyn var redan då Felicia III och då var hon även min sköthäst :) Hon kom till Säby 2000 och hon är född 1995... Hon börjar bli lite äldre nu...

Saknar henne och den tiden :) Då red man fortfarande för Lotta L, hade en massa snälla kompisar i gruppen och Säby var fortfarande bra...



Favoritponnyn sedan 2000 :)
-
Min lilla Dressyrmästare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0