Snart...

Nu är det snart dags att bege sig till praktiken :)
Jag ska jobba min första kvällsjour idag, 14.00-22.30.

Min andra är på fredag, och sedan är det momentet över ;) Då behöver man inte oroa sig för när man ska hinna med det i alla fall eftersom det är ett obligatoriskt moment att antingen jobba 2 kväller eller en helg.

Nu på förmiddagen har jag dessutom hunnit med:

  • Ett besök hos frissan vid 8.30
  • En presentjakt i centrum med mamma (kusiner som fyller år snart)
  • Mathandling
  • Inslagning av presenter
  • Lunch med mamma (Tomatsoppa och vitlöksbröd)
  • Lek med Theo
  • Fixande med lite räkningar
Så jag har hunnit med en del! :) Dessutom hann jag sova ut imorse ^^ Det var skönt!
Nu ska jag ta och fixa färdigt så jag kan åka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0