UDS Hästklinik - Dag 22

Idag har jag varit på stationärvårdsavdelningen och jobbat 8.00-12.00.
Jag gick med Linda (Veterinär) och Lena (Djursjukskötare).

Fick gå hem lite tidigare eftersom jag har så ont i axlarna att jag till och med får huvudvärk och blir seg i huvudet... Känns inte så bra att göra saker som man ska koncentrera sig på och är bland djur som har ont och som på en sekund kan sparka en när man själv har ont och är seg i bollen :(

Jag har:
  • Borstat
  • Rastat
  • Tagit bort bandage
  • Assisterat
  • Städat
  • Fyllt på vatten
Jag har sett:
  • Ögonundersökning
  • Vård av inneliggande djur
  • Bandagebyte
  • Stygntagning
  • Blodprovstagning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0