40 dagar

Idag är det 40 dagar kvar tills examen!
Yay! :D

Nu är det inte mycket kvar!

Idag har vi haft föreläsning om basala ekonomiska begrepp. Det var sådär. Jag fattade det hon pratade om och så, men när vi kom till uppgifterna blev det lite krångligt. Jag tror inte att det handlade om själva matte- och ekonomidelen utan mer om att man inte var riktigt säker på vad hon menade med frågan och t.ex. hur många dagar man skulle anta att en deltidsarbetande på 75 % jobbar i månaden... Men det löser sig säkert när vi får facit och lösningsexempel med förklaringar.

Vi fick även veta idag att vår utbildning med ganska stor säkerhet kommer flytta till Uppsala inom några år :( Både bra och dåligt antar jag...

Sedan på eftermiddagen så sammanställde min projektgrupp vårt arbete och efter det har jag bland annat försökt att lämna in det >.< Till slut lyckades jag efter att vår lärare fick fixa lite med Fronter där vi skulle lämna in arbetet, men nu kan tydligen ingen annan lämna in sitt eller öppna vårt arbete... Strul är inte kul...

Jag har även renskrivit anteckningar och börjat packa inför imorgon då vi ska på 2 etikdagar i Uppsala :)
Jag får dock damp på Uppsala länstrafik och på hur fasiken jag ska ta mig från Ultuna in till Carolina Rediviva och möta upp Levi... Det beror dels på vilken busshållplats jag kan ta mig till ute på Ultuna, vilken tid jag ska åka etc. och det innebär att jag har en jäkla massa olika bussar att välja på och att det är minst ett eller två byten -.-

Aja, det löser sig väl... Annars får man väl knata >.<
Nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0