Dumma tid!

Ja, tiden går alldeles för långsamt!
Jag visste att jag skulle ha försökt somna om imorse, då hade tiden i alla fall gått liite fortare...

Ja, nu är klockan snart 12.30, men det har gått alldeles för långsamt! Jag ville att klockan skulle vara 12.30 för länge sedan! Det tar lång tid att komma till 12.30 också när man går upp 8.00 och sedan inte har något vettigt för sig under tiden...

Ja, och då undrar ni kanske varför just 12.30 idag är så bra? Jo, det ska jag tala om! För att då får jag besök :D Yay!! Då kommer Levi till Skara och stannar i en vecka! Just därför är 12.30 idag så bra.

Nee, nu ska jag vara rastlös en stund till innan jag knatar bort till busshållplatsen (antagligen alldeles för tidigt i alla fall) och möter upp Levi :) Sedan ska vi handla mat ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0