En sväng förbi brevlådan

Idag har det blivit en sväng förbi brevlådan på väg hem från skolan.
Viktigt var det...

... För det var mitt anställningsavtal som skulle postas! :D

Yes, nu har jag skrivit på papper för heltidsanställning på Västerort Djursjukhus med start 18/6 ^^ Enligt standard är det 6 månaders provanställning så 18/12 blir jag fast anställd "på riktigt" om inget skulle hända på vägen ;)

Det känns skönt att ha kammat hem ett jobb innan man ens gått färdigt skolan ^^ Det har ju även varit bestämt sedan i julas, men det känns ju dumt att säga för mycket innan avtalen är skrivna, ifall det skulle hända något.

Nu är i alla fall avtalen skrivna och schemat skulle komma den här veckan :) Att jag är ledig v.23-24 och 31-32 vet jag, men inget mer än så länge ^^ Jag väntar med spänning!

Nu ska jag återgå till skolarbetet, för än är jag inte färdig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0