Statistik?

Usch för statistik...
Tur att den kursen är över för min del!

Gjorde ett försök till att hjälpa en klasskamrat som ska skriva om statistiktentan här snart och jag kände mig totally lost! Jag fick totalt 1 poäng ifrån max på tentan när jag skrev den förra året i Januari, men nu kom jag typ inte ihåg ett jota! Gav henne lite allmänna råd och så fick hon låna någon testtenta som vi räknat igenom föru samt att hon lånat min övningsbok förut, men mer specifikt kunde jag inte hjälpa till. Det känns även som det beror på att man inte fattar vad läraren frågar efter (ett problem som hon hade redan när jag skrev tentan förra året...). Suck!

Jag hoppas att hon klarar den nu och slipper göra om den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0