Veckan som gått

Hej igen bloggen!
Här har jag inte skrivit på typ en vecka ^^

Time flies when you have fun och jag har haft så trevligt med Levi här att jag inte bloggat på hela veckan utan har hellre spenderat tid med honom :)

Han kom förra lördagen och åkte hem igår kväll.

Lördag 14/4
Levi kom vid 12.30 och vi gick och handlade mat. Han fick packa upp och sedan gick vi till Coop och köpte film och snacks till kvällen. På kvällen gjorde vi mumsiga varma mackor och efter det kollade vi på "Due Date". Den var sådär ;)




Söndag 15/4
Vi tog det lugnt, gick en promenad till ÖoB och bara chillade. Till middag gjorde vi Mangokyckling med ris.


Måndag 16/4
Jag hade lektion mellan 9 och 16 och Levi satt i biblioteket och pluggade. Sedan lagade vi broccolisoppa och Levi gjorde krutonger till.



Tisdag 17/4
Jag hade lektion halva dagen och sedan pluggade jag på hemma på eftermiddagen. Till middag gjorde vi kotletter med baconröra :)



Onsdag 18/4
Hade en kort lektion på 1 timma och pluggade sedan i biblioteket med Levi till 11.30, då gick vi till Nockes och fikade :) Jag åt en räkmacka och en sockerbulle och drack en Cola. Sedan gick vi hem och pluggade på eftermiddagen och till middag blev det Tacos! Mums!



Torsdag 19/4
Var till skolan och hade möte med projektgruppen i arbetsplanering på förmiddagen och sedan med exjobbsgruppen på eftermiddagen. Sedan pluggade jag lite och till middag blev det egengjorda hamburgare. Mums!



Fredag 20/4
Var schemafri och på förmiddagen var jag på elevmassage och handlade med Levi och sedan tvättade och pluggade vi på eftermiddagen. Till middag gjorde vi kyckling med böngryta och sedan såg vi en film som hette "Duplicity". Den var helt ok ;)





Lördag 21/4
Jag och Levi åkte in till Skövde och besökte Arena Skövde och deras relaxavdelning och äventyrsbad ^^ Mysigt! Sedan strosade vi lite på stan och åt Pan Pizza till middag innan jag vinkade av honom på stationen och begav mig hemåt. På kvällen umgicks jag med Anna. Vi pratade och hade balklännings- och skouppvisning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0