Veckans plugg

Jag har varit ganska produktiv med skolarbetet fast Levi varit här :)
Faktiskt ;)

Jag har:
  • Haft föreläsningar och möten enligt schema
  • Skrivit färdigt min del till projektarbetet
  • Påbörjat layoutarbetet till projektuppgiften - Resten ska vi fixa färdigt på mötet på måndag är det tänkt
  • Gjort upp en mall för hemtentamen
  • Gjort SDI om mina styrkor
  • Fått Levi att göra SDI om mina överdrivna strykor
  • Läst ut två av tre kursböcker och kommit halvvägs på den tredje
  • Läst föreläsningsanteckningar
  • Korrigerat mitt exjobb efter åsikter från Levi, Anna, mamma och pappa
  • Skrivit färdigt min populärvetenskapliga sammanfattning
  • Skickat in en "färdig" variant på mitt exjobb, inklusive populärvetenskaplig sammanfattning, till min handledare för bedömning och åsikter

Så legat på latsidan har man inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0