3 år sedan

För tre år sedan flyttade jag till Skara det här datumet :)
Tänk så fort tiden går!
 
Det är så skönt att vara färdig med skolan, ha flyttat hem igen och skaffat jobb. Tänk, i år är första gången sedan jag var 6 år som jag inte börjar skolan nu i augusti... Tänk er, för första gången på 16 år!
Jag behöver heller inte flytta till någon tråkig stad där jag inte vill bo ;) Jag tyckte dock att jag kunde fått packa med min lägenhet och ta med den hit... Men aja, man hittar väl något bra sedan ;)
 
Nu ska man bara jobba tills man är 65 (eller vad det nu blir i framtiden) ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Bah, jag tänker då inte gå i pension en dag över 65, jag ska ju orka ha en dobermann då ;)

2012-08-28 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0