Sängkläder

Idag har jag tittat lite på sängkläder :)
Mamma och jag planerar att i alla fall köpa nya lakan på IKEA.
 
Jag började titta på övriga bäddkläder också när vi började diskutera nya lakan och det finns så mycket fint!
En kul ska som inträffade i pendeltågstunneln här om dagen var att jag fick en gratis kudde av IKEA samt en rabattkupong på ett bäddset, så jag får köpa det för 9 kr, när jag var på väg till jobbet på morgonen ;) Det var en trevlig överaskning!
 
Bäddsetet jag får köpa för 9 kr ;)
 
Sedan har jag även tittat runt lite på Jotex och hittat en del fint ^^
 
Bäddset, prydnadskudde och sängkappa
 

Jag funderar på om jag ska beställa i alla fall det randiga bäddsetet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0