Tandis

Då har man varit hos tandläkaren då ;) Det tog några minuter då de tog en bild på min tand och så kostade det 15 kr och så vips kunde jag boka en tid! Så nu har jag bokat tid för att dra ut den jäkeln om ganska exakt en månad. 20/9 blev det ;) Det var bra att jag kunde pricka in min lediga långhelg med tanke på hur det var förra gången. Det är inte så roligt att jobba med en kind som ser ut som den innehåller en pingisboll, en svullnad som förhindrar att man kan borsta tänderna ordentligt eller äta, starka tabletter som man blir lite trött av osv. Det känns som om det är en fördel att vara pigg och alert på jobbet och att man inte ser ut som om man varit i slagsmål eller något ;)
 
Nu ska jag äta färdigt min lunch och sedan ska jag bege mig till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0