Veckan än så länge

Nu har jag jobbat 4 dagar och har helgen och 5 vardagar kvar nästa vecka! Sedan är det helg för mig också ;) Veckan har gått bra. Jag har jobbat i telefon och som stationärvårdssköterska 2 dagar vardera. Nu är det helgpass som gäller och sedan är det lite blandat nästa vecka, men då jobbar jag en vanlig vecka.
Jag har även hunnit med en tur till Grönan med Levi på min lediga dag i tisdags ;) Det var trevligt! Vi har faktiskt varit där en gång om året de senaste åren.
 
I onsdags var jag med familjen till ett ställe som ska se ut som ett diner i "Sista natten med gänget". Det var häftigt gjort ;)
Igår var jag och mamma först på ett core-pass och sedan gymmade jag med Levi :)
Idag slutade jag 18 och Levi ska hämta mig efter att han slutar jobbet 21.15 och så ska vi åka till honom och göra varma mackor. Sedan är det nog nästan dags att sova inför morgondagens jobbpass ;) Och på söndag ska jag rida efter jobbet ^^ Sedan börjar det om igen med en vanlig jobbvecka samt besök hos tandläkaren på tisdag! Jag ska på konsultationstid inför extraktionen av mina andra visdomstand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0