Helgen

Helgen inleddes med att jag jobbade över för att hinna med dagens tandpatienter, men till slut fick man helg och jag blev upphämtad efter jobbet. Jag och Levi (läs mest) lagade sedan grymma hamburgare och efter det blev det På spåret ;)
 
I lördags var jag och Levi runt på diverse julmarknader i stan. Vi var bland annat till Gamla Stans julmarknad på Stortorget. Lite julkänsla infann sig, dock fick jag rejält ont i axlarna av att gå runt med tung vinterjacka så jag njöt inte i fulla drag precis... Brända mandlar och en söt ryggsäck köpte jag i alla fall.
På kvällen tog vi det lugnt och spelade Alfapet.
I söndags blev det en tur till gymmet med Levi. Jäklar vad det känns bra att träna! Persade i bröstpress, chins och vadpress ;) Sedan satt jag lite vid datorn och var efter det i väg och red i kylan. Jag hade sötaste gullehästen och det gick bra förutom när han la tungan över bettet ^^
 
Sedan var helgen slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0