Lite sjuk

Det är underligt att man då alltid ska se till att bli sjuk när man är ledig >.< Men det är ju i och för sig skönt om man inte vill vara borta från jobbet, om man blir frisk lagom tills man ska börja jobba förstås...
Jag blev i alla fall krasslig mitt på dagen på julafton. Fick då ont i huvudet och det hjälpte inte med en promenad och frisk luft. På kvällen var jag slö och hade ont i kroppen. Det hjälpte ju inte precis att jag dessutom fått mens och åsamkat mig träningsvärk på samma gång -.- Lyckat! Tills idag har det i alla fall gått över men nu är jag slö i kroppen eftersom jag inte kunnat äta ordentligt.

Jag tror dock att jag ska kunna gå till jobbet imorgon och jobba mina 2 dagar innan det är dags för 4 dagar ledigt igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0