Dagen

Idag har jag gjort lite roliga saker :)
Snart ska jag lägga mig och läsa lite till också ♥

Dagen började med en tur till stallet med mamma och Johanna (en ridkamrat). Jag red Renaissance igen, men idag gick det inte lika bra >.< Hon var på urdåligt humör så ingenting riktigt ville sig. Förutom halterna som var det enda vi fick till tror jag. Annars sprang hon spänd och med huvudet i vädret och surade så fort någon annan häst kom i närheten, även Fritte som hon inte brukar ha något emot. Så efter 45 min gav vi upp för dagen. Det kändes inte som om det var någon idé att bråka med henne något mer. En dålig dag måste man ju få ha ibland.



Jag och Renaissance 25/12


Efter att vi kommit hem, badat och ätit lunch så jobbade jag lite med examensarbetet och skrev lite till på diskussionen samt letade mig fördärvad efter en dum vetenskaplig källa som kunde hävda att hästar inte mår bra utav att inte äta som de gör i naturen samt vad som kan hända då. Men jag hittade ingen sådan som jag kunde läsa >.< Den enda som jag hittade kom jag inte åt... Så då gav jag upp för dagen.

Sedan var jag, mamma och pappa till Riccos och åt middag. Trerätters blev det! Gott ^^

Nu ska jag tittat på Halv åtta hos mig och sedan ska jag läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0