Dagens arbete

Idag har jag jobbat lite med examensarbetet.
Jag har svårt att komma på något att göra i vårdhygienkursen :/

Ja, jag kände att det var bättre att göra något än ingenting alls eftersom jag inte kommer på vad jag ska göra i vårdhygienkursen...
Jag har gjort PBL'n, jag har läst artiklarna till seminariumet, jag har läst igenom materialet vi fått hittills, jag har läst "Sveriges veterinärförbunds riktlinjer för infektionskontroll inom smådjursjukvården" och jag har gjort något test på nätet (som inte var särskilt svårt utan mycket grundläggande...). Jag vet inte vad mer jag ska göra just nu...

Då gjorde jag helt enkelt så att jag jobbade med examensarbetet där jag hade något handfast att göra.
Idag har jag skrivit lite historia bakom metoden, vad man behöver för material för att kunna utföra det och hur man kopplar upp patienten på det. Jag har även mailat sköterskan på KCI (som tillverkar VAC-sugen) som jag varit i kontakt med tidigare och frågat om jag kan få tillåtelse att använda någon bild därifrån.

Nu ska jag se vad jag kan hitta på. Vid 20 kommer Madde och Emmelie ner för lite film :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0