Dagens exjobbsarbete

Idag har jag gjort lite till på mitt examensarbete.
Det går rätt bra ändå ^^

Idag har jag försökt mig på en schematisk bild av hur det kopplas upp på hästen. När jag kommer till Skara ska jag färglägga den lite också, för just nu är den bara ritad i blyerts.

Jag har även skrivit på ett abstract och gjort ett första utkast på 375 ord (vi får ha max 500 ord) som jag känner mig ganska nöjd med. Kändes udda att skriva på engelska bara ^^ Men det gick bra, bättre än förväntat ;) Det borde ju inte vara allt för svårt egentligen med tanke på att man ändå läst upp till Engelska C i gymnasiet med bra betyg samt läst alla artiklar (förutom en) gällande det här ämnet på engelska.

Nu ska jag nog dock sluta för dagen och ta vara på de sista timmarna här hemma innan det är dags att bege sig hem till Skara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0